links boven

woensdag 26 mei 2010

Tasje Ventimiglia



Na eindeloos zoeken, de moed maar opgegeven, om een klos met leren draden te vinden....Ik wilde graag ook van die mooie Prada tassen maken....

Toevallig pas geleden onverwacht toch een paar klossen draad van "leer" of wat er op lijkt gevonden...
Gelijk dezelfde avond een klein tasje gehaakt! Uit een stuk gehaakt! Ik heb het patroon gebruikt op de site van www.hoooked.nl
 Onder de rubriek patronen heb ik het patroontasje Ventimiglia http://www.hoooked.nl/media//pdf/patroon_tasje_ventimiglia.pdf gehaakt met haaknaald nr. 4
Hier onder zie je het resultaat:
  Mijn dochter vond hem zo leuk, dat ze hem gelijk maar heeft meegenomen..................................

1 opmerking:

  1. Wat een leuk garen heb je gebruikt.
    Mooie tas heel leuk en er kan genoeg in zo
    te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me