links boven

woensdag 25 mei 2011

Glas en Licht

Vorige week maandag ben ik uit eten geweest met manlief en dochter.
Zij trakteerde, want ze had net te horen gekregen, dat ze was aangenomen voor haar nieuwe baan.
Ook had ze me een hele tijd geleden al  beloofd , dat ze me op een etentje zou trakteren, 
als ik 100 volgers had op mijn blog.
Laat nou net die dag op de kop af mijn 200e volger zich aanmelden,
dus dat werd dubbel feest!
In het restaurant van de hoofdtoren in het haventje van Hoorn
hebben we heerlijk gegeten met het uitzicht op het IJsselmeer .
En zo als vaak gebeurt, als je wat lang op je eten zit te wachten,
ga je vanzelf spelen met de dingen op je tafel...
met mijn  telefoon maakte ik deze foto's van glas en licht.....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me