links boven

dinsdag 14 juni 2011

Dutch Crochet Group

Heb je een Flickr account, ga eens naar the Dutch Crochet Group
Ik nodig je uit om lid te worden van deze groep!
Je kan daar al je haakwerk laten zien en het met andere haaksters delen!
Hoe meer haaksters, hoe meer we kunnen delen en anderen inspireren!
Laten we er vandaag nog mee beginnen!


Have you a Flickr account, go first to the Dutch Crochet Group
I invite you to join  this group!
You can show all what you crochet and share this with others!
How more members, how more we can share and inspire each other!
Let's start today!

1 opmerking:

  1. Hallo Joke,

    Vanmorgen bracht de post het prachtige kussen !
    Wat is hij mooi, dank je wel !
    Hij heeft al een plaatsje gekregen op mijn witte rieten kruk in de woonkamer, zodra mijn echtgenoot terug is (zit in het buitenland en heeft de camera mee) dan maak ik er een foto van ...

    Thnxssss

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me