links boven

woensdag 1 juni 2011

Uitslag Give-Away!!!!!

Lieve Bloggers, Volgers en Passanten
Vandaag is het zover...
De Uitslag van mijn Give Away!!!
Alvast symbolisch dan, deze Pioenrozen voor de Winnaar!

Dank voor al jullie lieve berichtjes, maar helaas kan maar een de winnaar zijn!
En de winnaar is volgens Random Number Generator

En dat is MARJO!!!
GEFELICITEERD MET HET KUSSEN!!!

Lekker voor, als je op de bank zit te lezen, een heerlijk steuntje in de rug!
Ondanks je nu niet kan haken, kan je er dan toch op zo'n manier van genieten!
Ik hoop dat je er nog veel plezier aan mag beleven!
 
Stuur me gauw je adres,
dan verzorg ik dat het kussen snel bij je komt!

Liefs groetjes Joke



4 opmerkingen:

  1. Ooohh, wat vind ik dit leuk voor Marjo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwwwwwwwww..............geweldig !!!! Wat ben ik daar blij mee,Joke ....
    Ik ga je snel mijn adres doormailen .....

    Liefs Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joke,

    Ik heb mijn adres oorgestuurd via jouw mailform...

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me