links boven

zaterdag 17 september 2011

Winter Mutsen

Geinspireerd door het blog van Elly van 365 mutsen
heb ik mijn dikke breipennen ook weer eens opgezocht 
en heb ik de muts ook in een dag gebreid.
Om elke dag een muts te breien is mij 
een beetje teveel van het goede....
Ik ben al blij met deze 2...

Hier dan deze Vette, Dikke, Warme Wintermuts 
gemaakt van 5 draden met pen 15
(5 bollen wol van Zeeman voor 1 euro per bol)


en gelijk nog een gemaakt....
van 4 draden(2 dikke en 2 dunne draden)


 Elly is wel een heel uitdagend project begonnen!
365 dagen lang elke dag een andere muts maken!
het is leuk als iedereen haar support!!!
Kijk eens rond , dan vind je ook nog een beschrijving van deze muts nr. 12

8 opmerkingen:

  1. O, ik vind ze heel mooi zo met die verschillende draden door elkaar, heel kleurrijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff, moet er niet aan denken... en dan heeft ze de laatste loodjes ook nog in de zomer. Ik wens haar heel veel succes.
    Je mutsen zullen inderdaad wel lekker warm zijn en mooi kleurrijk ook. Misschien zie ik je wel eens lopen met één van de mutsen en dan herken ik je meteen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik heb ook al even op het blog van Elly gekeken. Bij mij komen de brei kriebels al boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk , ooh ik weet echt niet waar ik eerst moet aan beginnen als mijn bedsprei af is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TE GEK... zal vlug eens kijken op die link, THX en groetjes, hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi joke wat een mooie model is dat . wat voor kleuren heb je gebruikt de kleuren kombinatie is heel mooi grtj ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bovendste muts heb ik met rood, fuchsia,turqoise blauw, licht groen, koren blauw gemaakt en de tweede muts met een zwarte draad en een wollige zwarte draad en met korenblauw en een wollige korenblauw gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi joke bedankt voor de kleuren. nu kan ik mij dochter n leuke muts breien voor haar kaal koppie grtj ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me