links boven

donderdag 23 februari 2012

Update Wool Eater Cal 2012 week 6

Hier dan de wekelijkse update van mijn Wool Eater Blanket!!!
week 6 2012

Deze week zijn er weer 3 rondes van 3 kleuren bijgekomen:
Turquoise, Rood en Creme

Intussen zijn het al 22 rondes van 44 toeren
Afmeting: 130cm x 130 cm
Het kleed weegt nu iets meer dan 1 kg
Dat zijn 10 bollen van 100 gram
Wil je ook zo'n deken haken ga naar
voor de Wool Eater a la Lindevrouw

Wil je het echte patroon haken van de Wool Eater
Ga voor de nederlandse beschrijving naar:

Voor de engelse beschrijving naar:
 Ook op Flickr is er Wool Eater Group
Daar kan iedereen zijn deken showen aan iedereen....
ook heeft Sarah London een groep op Ravelry
De laatste lootjes vallen wat zwaar.....
Nu nog 2 weken, 2 x 2 rondes van 4 toeren nog ...
en dan is de deken klaar....
Daarna voorlopig geen warme dekens meer....

Verlang nu echt naar het voorjaar!!!!!

13 opmerkingen:

  1. Beautiful! Beautiful! Beautiful! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, mooi! mooi! mooi! Het is een prachtige deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk, maar hij wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi inderdaad! En wanneer je m klaar hebt, heb je waarschijnlijk geen warme deken meer nodig, scheelt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw, deze is schitterend. Wat een werk zeg. Misschien ook leuk als picknickdeken voor in de zomer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Wat een werk, heel mooi die kleurtjes zo bij elkaar.
    Fijn weekend.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gewoon,heb je werkwijze opgeslagen.. ga dit ooit zeker eens proberen.. maar ik ben nog maar een beginner.. dus stap voor stap, maar met een duidelijke beschrijving lukt het wel.. bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier nog een ik verlang naar het licht, de lentegeuren en een voorjaarszonnetje
    Wat een mooi plaid ben je aan het maken, ik vind de steek prachtig.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gaat echt als een speer! En wat wordt die deken prachtig. Een kilo: dat is een echte wol(vr)eter!

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jy is so 'n vlytige vrou! Ek geniet jou blog- Nederlands is heel na aan Afrikaans(ek is van Suid Afrika)en ek begryp dit goed. Jou hekelwerk is pragtig:)

    Groete
    Santie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lindevrouw,
    Ik heb zitten kwijlen voor je blog.
    Wat een mooie dingen maak en ontwerp je, geweldig.
    Zelf ben ik pas met het haakvirus besmet, dus je begrijpt, ik bekijk van alles, en in mijn hoofd zitten honderden dingen die ik wil gaan maken, haha, ongetwijfelt herken je dit.
    maar ik ga je volgen.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me