links boven

donderdag 15 november 2012

Gehaakte jasbeschermers

Gehaakte jasbeschermers

Kwam vanmorgen deze link met het gratis haakpatroon van deze jasbeschermers tegen op Twitter!

Op Landleven vond ik ook een gratis haakpatroon
van leuke jasbeschermers!
http://www.landleven.nl/doe-het-zelf/handwerken/article/538/zelfgehaakte-jasbeschermers

Voor leuke bloemetjes op je jasbeschermer
ga naar http://gratispatronen.blogspot.nl/search/label/Bloemetje
Zag net dat ik op 5 maart 2010 ook al eens een blogbericht over had geschreven......
 http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2010/03/gehaakte-jasbeschermers.html
Ze zijn wel erg leuk, 
misschien ga ik het ook nog eens proberen...
Lijkt me wel een uitdaging vind je niet?

Fijne dag allemaal!!!!

6 opmerkingen:

  1. oww prachtig!!!!
    ik zou er zo mijn goeie fabrieksjasbeschermers voor af slopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. quels jolis garde-jupes très colorés c'est magnifique merci

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben in augustus van dit jaar begonnen met het haken van de "jasbeschermers" voor het maken van een tas. Het patroon staat ook in het boek "Onze klederdrachten: karakteristieke handwerken uit Nederland", 1975 Ariadne Handwerk Bibliotheek. Ook op mijn weblog, Tassen die bij je Passen, heb ik er iets over geschreven. Verder staat er een tas gemaakt van "jasbeschermers" in het boek "Staphorst op de Catwalk".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Joke dat je elke keer al die toffe patronen met ons deelt. Mijn Pinterest staat er vol mee.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk Joke om zo je fiets op te pimpen. Dan ben je trots om met je fiets buiten te komen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me