links boven

dinsdag 27 november 2012

Gehaakte Petit Fours

Loop een beetje achter met het maken van een Petit Four per week
bij  Grietkarwietje !!!
Maar nu dan eindelijk toch het vervolg....
Ik heb er nu in totaal 5 af!
En ik ben met nr 6 bezig........

 Dit zijn nr. 3 en nr. 4 en nr. 5
Nummer 3: Munt,kwark met biscuit bodem
Hij is iets anders geworden, ik had geen vilt, dus haakte ik een rechthoekje en 
de kandij kruimeltjes ben ik helemaal vergeten.....

Nummer 4: Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes
Ik vond gelukkig nog wat kraaltjes in een doosje....

Nummer 5: Kersen Petit Four met slagroom
 
Deze vind ik de leukste tot nog toe....

Via de links kom je bij de haakpatronen
 van deze Petit Fours!

Het wordt al lekker vol op het schaaltje!
Binnenkort komt de rest!
 

2 opmerkingen:

  1. Leuke/lekkere haakwerkjes hé! Ik kon er ook niet van afblijven.. Staat leuk op je schaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt, echt origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me