links boven

zaterdag 14 september 2013

Haken in Haakcafe de Turf


Afgelopen donderdagavond was ons eerste 
Haakcafe in de Turf na de zomervakantie...




De inrichting van de Turf was verandert,
de tafel waar we altijd aan zaten, 
stond nu voor het raam...
De verlichting was niet voldoende,
 ik vroeg of er wat lampen bijgezet konden worden
 en dat kon gelukkig, enkel alleen door
meerdere lampen aan te klikken op een rail,
  super goed systeem...
Er kwamen die avond steeds nieuwe mensen binnenlopen....
In totaal heb ik 7 nieuwe mensen mogen begroeten...
Welkom Marjolein, Anneke, Alice, Irene, Annie, Vera, Annemie in ons Haakcafe!!!
Iedereen was heerlijk enthousiast!!!!!!!!!!!
De meesten zijn aan de slag gegaan 
met het haakpatroon van de  South Bay Shawlette shawl.



Ben benieuwd naar het eindresultaat!
 Laat een foto van jouw stola zien 
of stuur allemaal een foto naar mij toe (lindevrouw@gmail.com),
dan laat ik alle stola's zien  op Lindevrouwsweb.




Toen ik gisteren op de markt zat te haken, ontmoette ik een enthousiast persoon, die mijn rose stola gelijk al wilde kopen, ze komt volgende week terug, als de stola klaar is!
LEUK HE! 



 Ook ik ben enthousiast geworden van het gekleurde garen van de Wibra, ben gisterenmiddag even op een geleende fiets naar de dichtsbijzijnde Wibra gefietst in de Linnaesstraat in Amsterdam.
Ze hadden nog een paar gekleurde bollen, allemaal maar meegenomen, het was zo hard gegaan....
Ben gelijk begonnen met een nieuwe stola....

wordt vervolgd..........

5 opmerkingen:

  1. Het was ook wel een super gezellig haakcafé weer! Dankjewel Joke, dat je dit toch maar weer steeds regelt met Eefke en dat je me gestimuleerd hebt om te gaan, maanden terug. Ik kijk al uit naar de volgende!
    Gaaf dat je sjaal al verkocht is voordat ie klaar is! Deze wordt ook weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde maar dat ik dichter in de buurt woonde.... Was ik vast een keer van de partij!!
    Enne... je hebt me wel weer op een idee gebracht met je Wibra-wol...
    Heb alleen vandaag geen puf (zie mijn eigen blog) om de stad in te fietsen... Het weer is hier ook om te huilen en ik ben gewoon MOE!!! Ga vandaag maar een beetje verder prutsen -als ik nog ergens toe kom dan- aan de UFO's die ik hier nog heb.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was erg gezellig en zo leuk om samen te haken en lekker te kletsen en elkaars handwerk te bewonderen, de wolletjes van de wibra zien er echt prachtig uit zeker voor de stola..................
    fijn weekend ,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jammer dat ik het moest missen maar volgende keer ben ik weer van de partij hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest me er even te zetten om te komen, maar het was zo leuk dat ik de volgende meteen groot in mijn agenda heb gezet.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me