links boven

zaterdag 7 september 2013

Handwarmers, Polswarmers, Mittens, Mitaines

Het is er beslist nog geen weer voor....
maar ik kreeg deze foto met haakbeschrijving van deze 
Handwarmers/ Polswarmers/Mittens (in het engels)/ Mitaines (in het frans)
van Margreet toegestuurd.
Zij zit bij de Red Hat Society http://www.redhatnederland.nl/introductie.html
Zij gaat met haar chapter  naar Prinsjesdag, 
 ze heeft voor iedereen 
die meegaat een oranje corsage gehaakt,
 volgens
 het rood-wit-blauwe patroon van 
10 april 2012 op Lindevrouwsweb

 Toen de Queen van de Red Hat Socity merkte, dat zij kon haken, vroeg ze haar of ze voor haar een paar mitaines/mittens kon haken.
 Ze had een paar, dat nogal gekrompen was in de was en niet meer paste. 
Dat leek haar wel leuk om te proberen en na heel wat gepuzzel is het ook aardig gelukt.
Hierbij de foto's hoe ze geworden zijn en het patroon
 wat ze zelf heeft gemaakt. 



Op LINDEVROUWSWEB kan je ook een Nederlandse haakbeschrijving vinden van handwarmers/polswarmers

Voor de engelse beschrijving ga je naar:


1 opmerking:

  1. Dat ziet er wel heel erg leuk uit, ik zal mijn kleindochter eens "polsen", groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me