links boven

vrijdag 6 september 2013

Nieuwe Gitaar!!!!!!!!!!!!!


Dank voor alle Felicitaties voor mijn Verjaardag 
op dit Blog en op Facebook!!!
Het  was echt Hartverwarmend!!!!!!!!



Gisteren ben ik heerlijk verwend op mijn verjaardag!!!
Van mijn kinderen kreeg ik zowaar
 deze Acoustische Gitaar!



Ik riep al een tijdje, dat ik zo graag 
weer wil gitaar gaan spelen...
Het is zo lang geleden...
Vroeger was het mijn lust en mijn leven...
Er zijn zoveel mooie liedjes waar ik wat mee heb...
IK verzamel ze, ik brand ze, ik bewaar ze,
Ik luister ernaar, ik zing mee....etc.



Weet je dat je bijna elk liedje kan vinden op YouTube.
Je kan elk liedje van elk filmpje rippen, die je leuk vindt...


Gewoon in Google invullen: van youtube naar mp3
dan kom je verschillende videoconverters tegen...
Ter plekke vul je de URL in van Youtube  
in de bovendste regel,
klik op Video Converteren
en  Voila de Download staat klaar van je liedje..........
Downloaden maar.........en opslaan als...
of komt gelijk al in je download map...


Er zijn altijd zoveel verschillende uitvoeringen 
van een zelfde liedje...........
 Zo  kan je dan jouw eigen favouriete liedje kiezen
en die rip je dan..  
Werkt Super!!!!!!

P.S ik ben weer een Stola aan het haken
Hier alvast een voorproefje..
Het  roze haaksel om de gitaar...
wordt vervolgt...

2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat we aan hetzelfde project werken!!
    Haakt lekker weg he?
    Alleen moest ik gister 2 toeren uithalen omdat ik vergeten was een boogje te maken voor de 7 stokjes... Balen! Was precies aan het begin van die toer en ik kwam er pas achter aan het eind van de volgende toer....
    Maar inmiddels heb ik het weer ingehaald en ga vrolijk verder....
    Ik wil 'm alleen nog een keer maken van fijnere wol/katoen, dan denk ik dat het patroontje nog fijner uitkomt...
    Maar dat komt allemaal wel op m'n blog.... (als ik niet weer van die gekke fratsen ga uithalen waardoor ik dingen kwijtraak...)
    Lieve groet,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier toegewenst met gitaarspelen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me