links boven

maandag 5 januari 2015

Haakcafe De Turf 2015

Allereerst de Allerbeste Wensen voor het Nieuwe Jaar
voor alle trouwe volgers van mijn blog!
Een Gehaakt 2015!


Dank jullie wel voor alle leuke spontane berichtjes 
van het afgelopen jaar!
Laten we er een Fantastisch Kleurrijk 
en Creatief Jaar van maken!


Aankomende donderdag 8 januari 2015 is het weer zover!
Het eerste Haakcafe van het nieuwe jaar!
Iedereen die van Haken houdt is van Harte Welkom!
Dus ik zou zo zeggen Kom gewoon langs!
En neem je haakwerk mee en al je ideeen en plannen
en wat je de afgelopen maand hebt gehaakt!
Leuk om elkaar weer te inspireren!


Hier nog een paar handwerkjes van de vorige keer!


Het kost je helemaal niks, alleen minimaal 2 consumpties!
Het is van 18.30 tot 21.00

In het Grand Cafe De Turf
Gedempte Turfhaven 19
Hoorn

Totziens in het Haakcafe
Groetjes Lindevrouw

5 opmerkingen:

  1. super hermoso feliz año nuevo que este año sea tan creativo como el anterior o mas beso

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaa, ik heb er weer zin in :-) Ik ben er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, ik het er ook weer zin in. Tot donderdag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wish I could attend! I'll crochet here in Canada on Thursday and think of you all. Have a great time ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me