links boven

zaterdag 24 januari 2015

Sophies Garden

Sophies garden vond ik bij Look at What i Made,
daar vind je een uitgebreide Tutorial
hoe je het moet haken!


Sophies Garden tot en met toer 23,
 gehaakt met Paris Drops
en haaknaald nr.4


Wil je hem ook haken?
 Bij Haakdingen vind je een heel uitgebreide Nederlandse beschrijving van dit prachtige kleed
https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/haakdingen/c-2781022/sophies-garden/


Elke nieuwe rand geeft weer een nieuw effect....


Het zijn nu nog Mandala's,
maar het worden Vierkanten...


De Mandala's hieronder zijn gephotoshopt in verschillende kleuren, dat gaat even sneller dan haken.....

Zo zie je maar weer
 hoe verschillend ze kunnen worden...


Wordt vervolgd....  
Nu nog 10 toeren te gaan....
en nog wat meer vrije tijd....


Heb een diafilmpje gemaakt van Sophies garden!

    FIJN WEEKEIND
    Groetjes Lindevrouw

    10 opmerkingen:

    1. Mooi gehaakt! Fijn patroon met uitleg hé!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een gaaf patroon. Ik heb het meteen opgeslagen. Dankjewel.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Mooi zijn ze hoor. Ik ben er ook al mee bezig.Bij haakdingen.nl kun je nu ook de Sophies Universe cal meehaken.
      Lijkt er een beetje op maar wordt uiteindelijk een deken.

      Groetjes Inge

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Prachtig patroon! Ik heb hem gisterenavond helemaal afgehaakt! Lekker je hoofd goed gebruiken bij dit patroon. Af en toe ook fijn.Mooie kleuren. Fijn weekend.

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Wat een mooi patroon! Je kunt je hier heerlijk mee uitleven als je van vrolijke kleuren houdt :)

      lieve groet,
      Betsy

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Dat ziet er weer kleurrijk uit. Wat ga je met die blokken doen? groetjes Sandra

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Het wordt een kussen of misschien toch voor een poef, een volgende wordt met een dunnere garen gehaakt en die wil ik dan in een kledingstuk verwerken Sandra

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. Heb je al een soof in een kledingstuk verwerkt, Joke?

        Verwijderen
    8. Wat een mooierd! Ik moet echt eens gaan zitten voor dat patroon :) Dank je wel voor het meedoen aan de Link Party!
      groetjes
      Barbara
      www.busyfingersbusylife.blogspot.com

      BeantwoordenVerwijderen

    Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

    Made by me