links boven

vrijdag 16 oktober 2015

Gehaakte mandjes

Voor de commode van mijn dochter
haakte ik mandjes voor de luiers en de flesjes 
met potjes zalf etc...


Het eerste mandje haakte ik zelf, 
maar bij de tweede wilde ze het zelf ook eens proberen...
Ik hielp haar op weg en zowaar haakte ze 
de eerste vasten in haar leven...
Zou ze net als mij nogeens besmet raken
 met het haakvirus?


Met zwarte Zpagettigaren van de Action haakten we
met haaknaald 6 deze mandjes...

Het eerste mandje haakte ik 9 toeren vasten met de gebruikelijke meerderingen en het 2e mandje haakten we 6 toeren met vasten met de meerderingen. 
Daarna geen meerderingen meer en haakte in vasten door tot de gewenste hoogte.
De toeren haakte we door,
 zodat je geen naad ziet ....


Het begint er allemaal op te lijken...
De commode, kledingkast en ledikant staan klaar!
Intussen heeft haar zus een mooie luifel genaaid
 over dit ledikantje...


Ook de kleertjes liggen al klaar voor als ze naar het ziekenhuis gaat straks....


Ook de vriendjes in de wieg zitten al te wachten ...


Het wordt nu echt spannend, zelfs ik heb er last van....
Nog 2 weekjes!


Mijn dochter wilde zo graag een gehaakt aapje,
dus die staat nu ook te trappelen....
Dankjewel Vera! 
Je hebt het prachtig gemaakt en mijn dochter
is er reuze blij mee!

Fijn Weekeind!
groetjes Lindevrouw

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dochter nu ook aan het haken is!! Het kamertje ziet er prachtig uit en ook andere dochter is goed bezig geweest.
    Het aapje heb ik met veel liefde gemaakt en goed om te horen dat het met veel liefde ontvangen is.
    Sterkte de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het haakvirus zo besmettelijk is :-)
    En heerlijk dat je vanalles voor je aanstaande kleinkind kunt haken. Zo wordt het een heel persoonlijke babykamer. Strekte met de spanning, ik kan me voorstellen dat de tijd nu langzaam lijkt te gaan.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoor! Lekker strakke baby kamer, mag ik hier uit opmaken dat het een jonge word?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er leuk uit. Spannend hoor! Wens je dochter maar veel succes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me