links boven

zaterdag 17 juni 2017

Gehaakte Gekleurde Lampion


Een Gekleurde Lampion


Natuurlijk moest ik nog een Lampion haken...
Nu in verschillende kleuren....


Het Haakpatroon is van BYClaire


Benodigheden: Een ring van 20 cm
5 verschillende gekleurde  bolletjes katoen
haaknaald 3.5


Ik haakte deze lampion met Catania (SMC) katoen...


Elke toer een andere kleur...


Wel wat meer draadjes om af te hechten,
maar dat kan de pret niet drukken....
Intussen ben ik geroutineerd Draadjesafhechster....


Zie mijn andere  gehaakte lampion in een vorig blogbericht...



Fijn Weekeind!
Groetjes Lindevrouw

6 opmerkingen:

  1. Altijd een feestje om op je site te kijken Joke. Je inspireert enorm! Mag ik je een keer interviewen voor mijn blog? Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cudowne i pomysłowe lampiony.Śliczna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke! Ik ben ook begonnen met een ring van 20 cm maar de rand gaat heel erg 'lubberen' Hoeveel lossen heb je opgezet voor een ring van 20 cm? Bedankt voor je antwoord! Liefs, Olga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Olga. Ik heb eerst de mandala gehaakt en toen de mandala erin gespannen,vastgezet met draadjes en daarna de rand gehaakt gelijk met de mandala... ik heb de steken niet geteld, gewoon op gevoel. Verzorgde wel dat ik hetzelfde aantal steken gebruikte tussen de punten van de mandala...

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me