links boven

zondag 3 december 2017

Knuffelpopje haken

Knuffelpopje voor Norah


Natuurlijk moest ik nog een knuffeltje haken voor Norah
mijn kleindochter van nu alweer 7 weken oud...


Ik vond een leuk en niet al te moeilijk 
Haakpatroon bij Lief Gehaakt




Overigens op Lindevrouwsweb vind je nog meer leuke
 Baby Haakpatronen


Ik kocht 2 bolletjes Amy garen bij de Zeeman 
voor 1.29 euro p. bol
in de veronderstelling dat het katoen was...
Zo zag het eruit op het eerste gezicht...
In de haast eigenlijk niet goed bekeken...
Thuis gekomen zag ik dat het 100 % polyester was....
Officieel niet geschikt voor babys...
maar ik kan je vertellen zo gek is dit garen niet...
Het voelt goed aan en het haakt lekker weg....
alsof het echt katoen is...
hoe bijzonder...


Je begrijpt nu wel,
 voor een drol haak je zo'n leuk en lief knuffeltje....
Ik haakte het met haaknaald nr. 3


De Ster haakte ik in 10 toeren en voor het Mutsje haakte
ik nog 3 toeren extra tussen de meerderingen,
zodat het mutsje wat groter uitpakte...


Op YouTube legt Vonnes Creaties heel mooi uit,
 hoe je deze ster met 5 punten kunt haken


Veel plezier als je hem ook wilt haken!
Liefs en Haakgroetjes
Lindevrouw

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg, je kleindochter.
    Mooi kindje hoor.
    Ik heb dat garen ook al vaak in mijn handen gehad.....dacht ook dat het katoen was, niet dus?!!
    Maar voor zo'n mooi, lief doekje is het heel geschikt zie ik, altijd leuk, zo'n knuffeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eén grote roze wolk! Schattig hoor!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleindochter! Leuke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kindje! En een schattig knuffelt, leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me