links boven

vrijdag 3 december 2021

LAMP SARA

 LAMP SARA


Dit zijn de nieuwste lampen die ik heb ontworpen,
de 2 in 1 lamp...
Allebei hetzelfde haakpatroon met een paar extra toeren voor de witte lamp
De witte lamp bestaat uit 3 gedeeltes en de roestbruine lamp uit 4 gedeeltes...
Het is maar wat je mooi vindt...
 

     Voor deze roest bruine lamp had ik 8 bollen Paris Drops a 50 gram
 (= 75 mtr.) en haaknaald 5
 Ik had 5 metalen ringen 
van  35 cm , 2x 50 cm en 2x 15 cm nodig


Voor de witte lamp had ik 4 bollen Essentials Medium Katoen
 Alison& Mae, a 100 gram (=150 mtr.) (100 % katoen) van de Action
en haaknaald 5
 En ik had 4 metalen ringen nodig van 15 cm, 2x 50 cm en 35 cm
 

Deze lampen haakte ik met reliefstokjes voorlangs en achterlangs
voor een mooie stoere look...
Ook deze lampen zijn weer een mooie uitdaging voor
de liefhebber van gehaakte lampen...
 

 Natuurlijk kan je ook ander garen gebruiken voor deze lampen.
Meestal kan je gewoon het haakpatroon blijven volgen,
 alleen dan moet je wel de maten van de metalen ringen aanpassen.
 
 
 Het haakpatroon kost 3,99 euro
en kan je bestellen door een email te sturen naar
lindevrouw@gmail.com met vermelding Lamp Sara
                       of  via Etsy  https://www.etsy.com/nl/shop/Lindevrouw

 

 
 Op Facebook zijn er 3 groepen van mij te vinden Lindevrouwsweb https://www.facebook.com/groups/lindevrouwsweb/ en
Wordt lid van deze Facebookgroepen en deel daar ook jouw gehaakte lamp!

 

 
Lieve Haaksters, 
ik wens jullie een inspirerende en gezellige
Sinterklaas-weekeind!
 
Liefs Lindevrouw
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me