links boven

woensdag 9 februari 2011

Baby Poncho

Deze Baby Poncho heb ik gehaakt voor de dochter 
van mijn vriendin,
 die elk moment kan bevallen van een dochter!
Ze zag in de winkel al een hele leuke poncho, 
die ze wilde hebben.....
En ze houdt van roze, dus ik dacht....
Dat gaan we doen!

En dit is het resultaat....


 Het zijn 6 granny squares, gelijk aan elkaar gehaakt .
Aan de onderkant 3 toeren om de vierkantjes heen gehaakt
Aan de bovenkant hetzelfde...
Als afwerking heb ik een picot randje gehaakt.
Totslot een koordje gehaakt van de 3 kleurtjes,
 die ik heb gebruikt. 


18 opmerkingen:

  1. De poncho is schattig geworden. Leuk met dat lieve mutsje erbij. Ze zal er heel blij mee zijn.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Lieve kleuren!Ik ben gek op granny squares!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo leuk.
    Heel mooi gemaakt, daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist ja sehr niedlich.^^
    LG, *Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O hoe schattig !! Mooi gehaakt !!
    Jouw vorige haakwerkjes zien er ook knap uit.

    Mercikes voor je lieve reactie bij mij.
    Prettige dag verder nog .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief en schattig. :-)
    Mooi gehaakt!
    Liefs, Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kraamkadootje!Wat zal het lief staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ziet dat er schattog uit.

    en...al haast klaar met je vest??
    Ik ben ermee bezig in elkaar te zetten,maar doe tussendoor iedere keer weer wat anders :))

    een gezellig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk zeg! Ook leuk om te doen zeg met zo`n granny square

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What wonderful colors. A perfect gift for a new baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor je reactie en je compliment :).
    Amineko staat elke week bij mij op de foto, dus kom gerust kijken ;-)
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ga de baby poncho eens proberen , ben een beginneling op dit vlak . Ik wordt in okt voor het eerst oma en ik zou dit toch willen proberen .

    ik vind hem prachtig
    heb jij soms nog een combinatie van kleuren voor zowel jongen als meisje ? ik ben daar echt niet zo goed in .


    bedankt alvast
    groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wil dezeoncho graag maken erg mooi, en het mutsje ook is van beide ook een patroon?
    groetjes afke

    ps: ik moet nog even uitvogelen of anoniem of hoe dan met een profiel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi héél mooi echt waar!
    proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke poncho is dit....ga ik ook proberen, is er ook een patroontje van het mutsje? vind ik er zo leuk bij, groetjes atie

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me