links boven

zondag 1 juni 2014

Gehaakt Babyjurkje

Voor de Baby van een collega
heb ik dit Babyjurkje gehaakt!



Je haakt eerst dit pasje...



Deze dubbel vouwen...



dan de steken opnemen voor het rokje
en doorhaken vanaf toer 1...



Ik haakte het jurkje van de Soft wol van de Zeeman
 met haaknaald nr. 4
het is ongeveer maat 74



Met een dubbele draad haak je het koortje
met lossen en rijg dit er door
(zie foto)
Nog een afwerkrandje gehaakt bij de mouwen...



Het patroon komt van de facebookpagina
https://www.facebook.com/CreacionSylvia

Groetjes Lindevrouw

7 opmerkingen:

  1. Kun je misschien FF helpen met het rokje welke taal is het

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben bang dat het chinees is ofzo, gewoon de tekening volgen, rondjes zijn lossen plusjes zijn vasten , streepjes zijn stokjes en er komt 3 gezamenlijke stokjes voor!

      Verwijderen
  2. Super gaaf! Ben er aan begonnen en het vierkant lukt prima, maar dan .. Is het aantal steken dat je dan hebt niet voldoende om toer 1 van het rokje te beginnen? Wat bedoel je met steken opnemen voor het rokje? Hoop dat je verder kunt helpen. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, graag wil ik vragen of hier ook een geschreven patroon van is? Ik begrijp telpatronen niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt. Mvg, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me