links boven

woensdag 4 juni 2014

Haakpatronen omslagdoeken

Hier dan alle omslagdoeken even op een rij,
met alle links naar de haakpatronen
zo kan ik en ook jullie ze makkelijk weer terugvinden!

De SouthBay Shawl oftewel Elise sjaal
en de haakbeschrijving vind je bij Saar en Mien:
of op Ravelry



Drops Omslagdoek
Haakpatroon van Drops nr.130-32



 De omslagdoek van Brenda


Spider shawl/Spinnen sjaal

Haakbeschrijving vind je 



En deze sjaal is van Angeline


Deze Omslagdoek haakte Jacq
Het haakpatroon is van Drops nr. 137-29


De Duitse Sint Jacobsschelp Omslagdoek
Deze sjaal haakte Ilonka


De Russische Omslagdoek
Deze omslagdoek is van Monique
het haakpatroon vind je bij de bestanden
 van de haakgroep Haak maaraan


De Ananassteek omslagdoek
Zowel deze sjaal als het haakpatroon van deze sjaal 
vind je bij Inge:


Winter omslagdoek
Zowel deze omsagdoek als het haakpatroon
 kan je vinden bij Handwerkjuffie 

Doodshoofden sjaal
Deze maakte ook Angeline

Het haakpatroon vind je hier:

De Driehoeksjaal van Angelique
Haakpatroon te vinden op Ravelry


De Luchtige Driehoeksjaal van Sascha
Zowel  deze sjaal als het haakpatroon komt van Sascha


De Driehoeksjaal van Sascha
Haakpatroon:



Juliana Wrap Shawl van Rachel Lintern

 Het haakpatroon vind  hier:


rachel-lintern/ en bij de bestanden van de

Facebookgroepen 

HaakMaarAan en Lindevrouwsweb



De Hartensjaal

Haakpatroon te vinden op de facebookgroep HaakMaarAan

https://www.facebook.com/groups/1410536159193272/1454945241419030/
Deze foto heb ik van het internet geplukt!



Festival Sjaal


Sjaal gemaakt door Sandra



Het gratis engelse haakpatroon is te vinden op Ravelry
het Nederlandse Haakpatroon is te vinden op
de Facebookgroep HaakMaarAan
bij de bestanden




Stola van Roses Homemade

http://roseshomemade.blogspot.nl/2011/10/stola.html
Bij haar vind je ook het haakpatroon!


Crochet 4 You!
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2014/05/stola-van-crochet4you.html

En hier nog een Omslagdoek
http://www.lindevrouwsweb.blogspot.nl/2014/09/gehaakte-omslagdoek.html

Haakpatroon Omslagdoek van Jessica Tromp
http://www.jessica-tromp.nl/ponchos_capelets/18%20poncho%20patronen%20breipatronen%20damesponcho%20martha%20stewart's.htm




Stola van Danique
naar aanleiding van de verbeterde versie van het haakpatroon van Echtstudio





SUN SETTING Shawl

van Busyfingersbusylife

http://busyfingersbusylife.blogspot.nl/2012/06/pattern-setting-sun.html




Zo heerlijk even alles op een rij!
Als ik tijd heb komend seizoen haak ik ze allemaal!
Ik vind ze superr!!!!

Via deze link zijn er nog meer geweldige leuke haakpatronen
 te vinden https://www.facebook.com/media/set/?set=a.488077827949777.1073741829.488074557950104&type=1

Succes en Veel Plezier ermee!
Groetjes Lindevrouw

20 opmerkingen:

  1. Mooie verzameling zo bij elkaar. Dank je voor alle links.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles heel overzichtelijk bij elkaar, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vielen Dank für die tollen Anleitungen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super ik ben er weer helemaal blij van bedankt Joke

    gr lies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och wat super leuk al die haakpatronen bij elkaar welke zal ik eens maken ??? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Na vorig jaar 2 southbay-shawls te hebben gemaakt ben ik nu bezig aan dr Russische omslagdoek. En ik heb ook al het patroon van de ananassteek-sjaal uitgeprint klaarliggen, want die vind ik ook zo mooi! :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor alle moeite die je gedaan hebt .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan te bedenken dat er nog veel meer zijn; we zien door de sjaals de nekjes niet meer, haha :p
    Heel handig zo een aantal op een rijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk... al die sjaals op een rij... hartelijk dank... alleen wordt de keuze nu nog moeilijker...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Na vorig jaar 2 southbay-shawls te hebben gemaakt ben ik nu bezig aan dr Russische omslagdoek. En ik heb ook al het patroon van de ananassteek-sjaal uitgeprint klaarliggen, want die vind ik ook zo mooi! :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Handig, een heleboel op een rij. Makkelijk terug te vinden zo, dank je Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Na vorig jaar 2 southbay-shawls te hebben gemaakt ben ik nu bezig aan dr Russische omslagdoek. En ik heb ook al het patroon van de ananassteek-sjaal uitgeprint klaarliggen, want die vind ik ook zo mooi! :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, al die verschillende omslagdoeken! Handig om zo een lijstje met patronen te hebben. Dank je wel!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemaal mooie sjaals bedankt om telkens de link voor het patroon bij te zetten Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed idee van je!
    Heel handig om ze zo bij elkaar te hebben met de linken erbij.
    Bedankt!
    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi overzicht, leuk dat ik de foto van mijn hartensjaal hier tussen zie staan. www.westlandscrapandmore.blogspot.com :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me