links boven

donderdag 23 juni 2011

Driehoek

Patroon driehoek

 En dit is hem dan!
Een driehoek van wol met haaknaald 5 

Een driehoek van Drops Paris katoen met haaknaald 4
In de laatste toer de 2 driehoeken gelijk aan elkaar gehaakt d.m.v.een vaste
Dit is het begin van een sjaal....stola.....

Een stola van allemaal driehoekjes.....

Van een bestaand gehaakt kleedje,
heb ik met gekleurd garen het kleedje versiert...

ik heb nog meer van zulke gehaakte kleedjes....
misschien maak ik er een groot kleed van.....
ben er nog niet over uit.....

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk een driehoek weer eens iets
    anders als een square ..... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om eens een stola te maken van driehoekjes. En je idee om de witte kleedjes op zo'n manier op te fleuren vind ik ook heel leuk.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the triangle! Your shawl will be gorgeous! I will make a scarf with your triangle pattern as I just love it. I found you on Annemarie's Breiblog and had to come for a visit. Your granny slippers are cute, too! Hope you are having a lovely day. Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me