links boven

zondag 3 juli 2011

Picknickkleed

Afgelopen donderdagavond ben ik met mijn dochter op bezoek geweest bij Breiwerkwest
in het theater productiehuis van MC Toko in de Westergastfabriek in Amsterdam.
We vielen met onze neus in de boter, want bakker Baard, welom bekend in Amsterdam,
als de bakker , die de lekkerste taarten bakt, kwam langs!
Hij had een over heerlijke taart meegenomen, en dat was echt smullen!
Op dit blog http://rotland.blogspot.com/2010/10/taart-van-bakker-baard.html
kan je nog meer over hem lezen.....
 Elke donderdagavond wordt er gewerkt aan het grootste picknickkleed!
Er worden rode en witte blokken gebreid en gehaakt van 40cmx40cm
van Zpagetti garen.
Op dit moment zijn er al tussen de 50 en 60 vierkanten van 40 bij 40 cm in
rood en wit al gemaakt!
Op zaterdag 9 juli 2011 om 12.00  op het Wereldrecord Picknicken,
wordt het grootste picknickkleed uitgerold en afgemaakt in het Amsterdamse bos,
op de grote speelweide bij de kanoverhuur !

Deze avond heb ik een granny square gehaakt van Zpagetti garen! 
Zo heb ik ook nog een steentje bij gedragen aan dit project!
O ja,  aanstaande donderdag 7 juli van 19.00 tot 10.00 uur
wordt er nog voor de laatste keer hard gewerkt
om het picknickkleed af te maken !
Iedere helpende hand is welkom!
Neem je dikke breinaalden en/of haaknaalden maar mee!
Het is reuze gezellig!




4 opmerkingen:

  1. Oooo wat leuk en het ziet er prachtig uit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is wel een hele leuke challange zeg
    heel mooi bedacht hoor ... succes ermee ...

    gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat ziet er inderdaad leuk uit. ben benieuwd naar het resultaat.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joke, eindelijk heb ik een foto kunnen plaatsen van het prachtige kussen dat ik bij jou gewonnen had ...sorry dat het zo lang geduurd heeft...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me