links boven

vrijdag 10 juni 2011

Gehaakte Boom, Legging en een Granny Square Parasol

Kwam op Flickr deze prachtige boom tegen .....
in de regenboogkleuren....

Allemaal gemaakt door Babukatorium!
Op deze site vind je meer foto's van haar!
Ze maakt geweldige dingen!
 Ook geweldig mooie kledingstukken.....
De moeite van het bekijken waard!

Wat dacht je van een gehaakte regenboog legging!

Echt geweldig!
http://www.flickr.com/photos/babukatorium/5781337756/sizes/z/in/photostream/

En ze heeft ook een echte Granny Square parasol gemaakt...
Kijk verder op haar Flickr Photostream voor meer foto's van haar!
http://www.flickr.com/photos/48022098@N08

Ook deze wilde ik jullie  nog laten zien!
Een Regenboog Hexagon Poncho
http://www.flickr.com/photos/babukatorium/4446046547/in/set-72157623530866772

VOOR IEDEREEN HELE FIJNE PINKSTERDAGEN!!!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig die boom ! Onze jongste dochter is ook al bezig om een boom een gehaakt jasje te geven ! Dus deze foto zal ze geweldig vinden als ik hem zo aan dr laat zien.
    Fijn weekend. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaw, dit is schitterend. Ik hoop dat ik ooit zo kan haken. Vooral die parasol en haar tops zijn prachtig...zucht:-)

    Eveneens prettig pinksteren.

    Groetjes,
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om te zien!
    Fijne pinkster!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien......alhoewel ik toch meer voor veilige kleuren kies. Fijn weekend gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me