links boven

zaterdag 9 november 2019

Haakpatroon Kroonluchter Alexia

Kroonluchter Alexia


Haakpatroon Kroonluchter Alexia is vanaf vandaag te bestellen via mijn mailadres
lindevrouw@gmail.com
of via de pagina Lindevrouwswebshop 


Gehaakt met het katoenen garen 
Medium Cotton Essentials 
van de Action, 
2 bollen a 100 gram (=150 mtr.)
en Haaknaald nr. 4


Jullie zagen pas al een Preview van
Kroonluchter Alexia in het wit....

Zowel in wit als in het rose heb ik hem gehaakt...


een fantastisch patroon...
met liefde gehaakt...


Fijn Weekeind!
Groetjes Lindevrouw

11 opmerkingen:

  1. Hallo Joke,

    Wat een prachtige kroonluchter! Ik wil deze kroonluchter gaan haken met Scheepjes MIGHTY. Heb ik dan aan 4 bollen genoeg? Welke maten ringen moet ik er bij kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Unknown, Ik ken het garen scheepjes mighty niet, maar met katoen heb je 4 bollen van 50 gram nodig en je hebt 3 metalenringen van 8 cm, 35 cm, 10 cm nodig, staat allemaal in het haakpatroon beschreven. Je kan het haakpatroon bestellen door een mail te sturen naar lindevrouw@gmail.com. Het is een kooppatroon. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste op welke manier zou ik aan de patronen van de kroonluchters kunnen komen vind ze zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo unknown als je het haakpatroon van kroonluchter Alexia wilt bestellen, stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com. Het is een kooppatroon! Staat ook vermeld bovenaam de blogpost. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joke, is dit patroon ook in het Engels verkrijgbaar, en wat kost het patroon? Mvg Marelva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marelva, Er is nog geen haakpatroon in het engels, wordt nog aan gewerkt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. is this pattern also available in English? Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The pattern is only in dutch and i hope very soon in English

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou graag dit patroon willen hebben. Hoe gaat dat.vind hem erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stuur een email naar lindevrouw@gmail.com als je het haakpatroon van kroonluchter Alexia wilt bestellen

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me