links boven

maandag 13 juni 2011

Pinksteren 2011

Vandaag dagje Amsterdam met mijn man en mijn schoonzusje.
Gewandeld, gezeten op een terrasje aan de Amstel in het hartje van Amsterdam....
Nog  de antiek/rommelmarkt bezocht op de Nieuwmarkt...
(die is er elke zondag in de zomermaanden)
En zowaar vond ik daar ook rieten boodschappentassen!!!!
Daar was ik toch naar op zoek...
Ik kon het niet laten en heb er nog een gekocht voor 5 euro.

Vlakbij  leuk winkeltje bezocht met Aziatische Textiel/Handwerk/Kunst/Sieraden etc.
En ik zag prachtige kinderrugzakjes van een poes, een vis en een uil...
waar ik gelijk verliefd op werd!
Als ik nog een jonger kind of kleinkind had, had ik het gelijk gekocht...
Mooie batikdoeken, boeddha beeldjes en nog veel meer....
Gekleurde draken en vlinders hingen aan het plafond
Als jezelf het winkeltje eens wil bezoeken, als je in Amsterdam bent,
hier het adres:
RIANTRI
       Sint Antoniesbreestraat 130,
1011HB Amsterdam
Tel. 020-4283046



4 opmerkingen:

  1. Ik de uil ook super! Lijkt me wel een leuk winkeltje!
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Amsterdam is leuk he. Ik heb er 12 jaar gewerkt maar kwam eigenlijk nooit in het centrum. Nu werk ik er niet meer en kom ook bijna niet in Amsterdam, alleen om mijn vader te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk een dagje Amsterdam. Zelf ben ik een paar weken geleden met me vriendin naar de Albert Kuip geweest. Ook zo heerlijk. En de gezelligheid van de mensen heerlijk om die sfeer op te snuiven.
    Fijne dag. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Amsterdam altijd leuk voor een dagje en wat een mazzel dat je een rieten mand kon scoren kan je weer mooi aan de haak ...

    Fijne avond ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me