links boven

vrijdag 30 september 2011

Regenboogswap

Vandaag de uitslag van de Regenboog Haak Swap!!!
Afgelopen woensdag vond ik een dikke enveloppe op de mat bij thuiskomst
en ik moet eigenlijk stiekem bekennen, 
dat ik uit enthousiasme de enveloppe gelijk openscheurde
en toen pas besefte, 
dat ik pas vrijdag de 30e de enveloppe mocht openen....

Helaas pindakaas......

IK WAS ALS EEN KIND ZO BLIJ, VERRAST MET AL DIE VROLIJKE, BLIJE KLEURTJES!
De muts zit me gegoten
Het tasje vind ik schattig
en de bloemenslinger hangt al aan de kast en vind ik enig
Wat ben ik verwent!
Dank je wel Kirsten!!!
En voor een beginnende haakster prachtig gemaakt!
Ze heeft een heel mooi blog http://doejijcreaties.blogspot.com/
Beslisd even kijken hoor!


6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende vrolijke kleuren en wat een feestje om dat te mogen ontvangen. Echt supper!!!!!!

    Moos
    moos-moosies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ist das hübsch!
    Grüße Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enorm leuk en enthousiast logje! Ik heb het graag voor je gemaakt. Ik vond de hele haakswap echt super leuk! Al die leuke creatieve vrouwen en de leuke spanning en twitters. Volgende keer doe ik weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen, je wordt er op slag VROLIJK van.....
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige heldere kleuren. Ik snap dat je daar heel blij mee bent :-)
    Groeten, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me