links boven

maandag 14 januari 2013

Haakcafe De Turf

Afgelopen donderdag 10 januari 2013
was het alweer de derde keer van ons 
Haakcafe de Turf 


We gingen allemaal mutsjes haken voor Save the Children
Iedereen was enthousiast!
We gingen van start met het leuke patroon 
van het Ripple mutsje van  Karin aan de haak
 

Voor iedereen had ik het haakpatroon uitgeprint, dus iedereen kon gelijk aan de slag....


Ook had iedereen zelf wol meegenomen...


 Ook Angelique van Made With love verraste 
ons met haar bezoek!
Ze woont ook hier in Hoorn. 
Ik heb haar voor het eerst ontmoet op de Bloggerdag,
vorig jaar 28 januari 2012 in Sliedrecht,
Sindsdien had ik Angelique niet meer gezien!
Ik vond het super, dat ze langs kwam 
en heel leuk om haar weer te zien!!!


In mijn blogbericht van vorig jaar,
kan je lezen wat we allemaal  hebben gedaan 
op deze Bloggerdag!

Het was een heel gezellige avond met een hoop lol!


Ook Eefke heeft van dit patroon een muts
met bijpassende sjaal gemaakt voor haar zelf...


 Donderdag 14 februari 2013 is er weer 
een Haakcafe in Hoorn!
Iedereen die haken leuk vindt is Welkom!
Het is dan Valentijn, dus je snapt hem al,
we gaan allerlei Hartjes haken!
Ik neem wat leuke patroontjes mee!
Het kost je alleen 2 consumpties
en je eigen wol...   
Je  kan ons ook volgen op Facebook 
in de groep Haakcafe 
Meld je aan, dan houden wij je op de hoogte!!!

Haakcafe De Turf
Gedempte Turfhaven 19
HOORN
Elke 2e donderdag van de maand
van 18.30 tot 21.00

13 opmerkingen:

  1. Het was super gezellig, Joke! Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.
    Ik was je nog helemaal vergeten te bedanken voor het geprinte patroon, bij deze! En ik wil je ook bedanken voor de uitnodiging, het heeft me goed gedaan. Was super om je weer te spreken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te horen!Leuk ik vond het ook heel super! Tot de volgende keer! groetjes Joke

      Verwijderen
  2. Hallo Joke
    Wat een mooie dingen maken jullie.
    Ik ga je volgen.
    Misschien vind je het leuk om mij te volgen.
    http://breiselsvanlies.blogspot.nl/

    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. reuze leuk en gezellig ik had er bij angélique ook al over gelezen........
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat was het leuk hè de Bloggerdag en ik moet toch ook maar eens richting Hoorn komen als ik weer in de auto rijd. Het ziet er zo gezellig uit!!Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!! Ga je gezellig mee haken, Linda! Zou ik super vinden!

      Verwijderen
  5. Heel leuk zo'n haakcafé! Wij zitten op woensdagnamiddag ook altijd samen, om te haken of te breien en dat is supergezellig. Geniet er nog van dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig en wat goed dat jullie daar samen mutsjes hebben gebreid!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel leuke ideeen.......waar te beginnen......super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wij, 2 freubel dames, zouden ook graag naar het haakcafe komen. Klopt het dat het aankomende donderdag weer is?Ik weet niet of we ons moeten aanmelden maar zo ja dan bij deze. Is het een probleem als we iets later komen? half 7 gaan we waarschijnlijk niet redden. We nemen zelf haaknaald en wol mee, verder nog iets? Tot donderdag groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jadat klopt dames aanstaande donderdag is het weer haakcafe in de Turf! Kom gezellig langs, je hoeft je er niet voor aan te melden! Gewoon komen! Op facebook hebben we een groep aangemaakt, die heet Haakcafe https://www.facebook.com/groups/470601392972959/, daar vermelden we alles van wat, waar en hoe! tot donderdag groetjes Joke

      P.S: op http://haakmaaraan.blogspot.nl/2013/03/haakcafe-de-turf-14-maart-2013.html lees je nogmaals het hele verhaal!

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me