links boven

zaterdag 23 augustus 2014

Wool Eater Tutorials

Al eerder heb ik al verschillende blogberichten
 gemaakt over dit onderwerp!

Nogmaals allemaal op een rij:

WOOL EATER BLANKET: 

Haakpatroon in het Nederlands:
Haakpatroon in het amerikaans:


Ik haakte er een mooi Kussen van:

Ik haakte er een Pannenlap van:


En natuurlijk ook een Wool Eater Blanket





OBLONG WOOL EATER BLANKET
Ook leuk om i.p.v. een vierkant deze deken
 in een rechthoek te haken.
Tutorial van het haakpatroon is in het amerikaans en heet Oblong Wool Eater
en kun je vinden bij Sarah London



WOOL EATER BEANY


Nu ook deze geweldig leuke Wool Eater Beany
 Tutorial van dit haakpatroon is te vinden bij Sarah London!


Leuk voor de komende winter!
Ik ga hem zeker haken!
En maak ik er een nederlandse vertaling van!

wordt vervolgd...

Fijne Zondag!
Tot Haaks!

P.S. Het Haakpatroon van de Wool Eater Blanket is in het Nederlands ook te downloaden
in de Facebookgroep Lindevrouwsweb en HaakMaarAan
 bij de bestanden!

Groetjes Joke alias Lindevrouw 

2 opmerkingen:

  1. Ook al verschillende dingen met deze steek gehaakt, 4 kussens en en plaid over de bank, dit is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me