links boven

dinsdag 16 juni 2015

Haken voor de Stichting Opkikker

Haken voor de Stichting Opkikker!



 Angel de Vil van ons Haakcafe de Turf
heeft het initiatief genomen om kikkerpotdeksels te
gaan haken voor de Stichting Opkikker!

Wie haakt ermee voor dit goede doel?
http://www.opkikker.nl/
Via Facebook kan je contact met haar opnemen hierover!


Het is de bedoeling
deze kikkers te verkopen op de Weversmarkt
in Hoorn op 15 juli 2015
De opbrengst is natuurlijk voor de Stichting Opkikker!

Het haakpatroon is te verkrijgen bij Angel de Vil
op Facebook via een PB (persoonlijk bericht)

of op het blog van Mientje

of bij Troetelsenzo



Wisten jullie dat Haribo een donatie heeft gedaan
van 6,9 kilo aan kikkers
om onze potjes te vullen voor deze Aktie
voor de Stichting Opkikker
Echt Super Geweldig!



We roepen alle haaksters op om mee te doen.
Het haakwerk kan gewoon opgestuurd worden!
Wij hebben wel jampotjes en appelmoespotjes voor!
Mail mij maar, als je het wilt opsturen, dan geef ik je het adres waar je het naar toe kunt sturen!
(mijn emailadres is lindevrouw@gmail.com)


Je kan het ook meenemen naar
 het volgend Haakcafe De Turf op
donderdagavond 9 juli 2015 van 18.30 tot 21.00
Gedempte Turfhaven 19 
in Hoorn

We hopen dat jullie allemaal mee gaan doen!
Hoe meer er gemaakt wordt,
hoe groter de opbrengst!

Groetjes Lindevrouw

1 opmerking:

  1. Ik heb de oproep ook gedeeld op de CreaPower Facebookpagina en groep!
    https://www.facebook.com/CreaPower

    Succes met de actie

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me