links boven

zaterdag 21 mei 2016

Mandala Madness deel 5

Mandala Madness CAL 2016
deel 5


Ontworpen door Helen van Crystals and Crochet



Het Haakpatroon van de Mandala Madness Deel 5
vind je hier in het Nederlands


Deze Mandala haak ik met de Caron Simply Soft
en haaknaald nr. 4


De Caron Simply Soft is te koop 
bij Schouten Handwerken in Hoorn
of via hun webshop
We hebben nu alweer 40 toeren gehaakt....


Het is een geweldig patroon!
Het klopt helemaal! 
Dikke pluim voor de ontwerpster van deze Mandala!


Leuk he na elke toer zie je hoe de Mandala verandert....


Ook is hier een Youtube Filmpje!
Ik haak de Mandala via dit filmpje,
vind ik makkelijker dan een beschrijving....


Fijn Weekeind!
Groetjes Lindevrouw

1 opmerking:

  1. Inderdaad, echt een geweldig patroon.
    Eerst wist ik niet eens dat er filmpjes waren en heb het pas in deel 4 ontdekt toen ik iets niet begreep en het via FB ben gaan opzoeken en toen las ik een reactie dat er van elk deel een filmpje was. Sindsdien volg ik enkel nog de filmpjes.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me