links boven

vrijdag 13 augustus 2021

Kroonluchter Madelon

 Kroonluchter Madelon

  Zo heerlijk en makkelijk patroon en zo snel weer gehaakt...

  

Nu met precies 5 bollen Scheepjes Bloom  
(50 gram = 80 mtr.), of met wat dikker garen van Paris Drops katoen als goed alternatief en haaknaald 5

 

Zekere voor het onzekere 6 bollen heb je eigenlijk nodig.
 Ik had niet genoeg garen voor het kwastje...
 
 
Ik gebruikte iets grotere metalen ringen 50 cm en 20 cm
voor de groene lamp..
Gebruik geen witte metalen ringen,
 want dat schijnt erg door en is niet zo mooi... 

Voor de rode kroonluchter Madelon,
 kijk even bij mijn vorige blogpost
 
Als je strak haakt en je komt niet goed uit, wacht met het kopen van de metalen ring tot je zover bent 
en ga dan naar de winkel en kijk welke maat goed past bij jouw haakwerk...
Probeer altijd de lamp zo strak mogelijk eraan vast te maken...
 

Het haakpatroon kan je bestellen door een email te sturen naar lindevrouw@gmail.com  
 

Fijn Haak Weekeind!
Groetjes Lindevrouw

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me