links boven

donderdag 21 maart 2024

Macrame om wijnfles

 Macrame om Wijnfles

 
 Deze keer heb ik 2 wijnflessen gemacremeed i.p.v. knopen...
Ik gebruikte 10 draden van 2 meter om de begindraad...
Aan de onderkant strak aan elkaar vastgeknoopt en afgehecht...
 
 
Met moeite de etiketten losgeweekt van de wijnflessen,
dat was nog best wel lastig, maar het is gelukt...
 
 
Bij de hals van de fles begonnen met de weitasknoop en dan 
om en om verspringen en zo naar beneden...
Als afwerking het bovendste stukje van de fles 
met touw omwinden...
 
 
Leuk voor een cadeautje en het is zo te maken.
Je hebt alleen een fles en wat touw nodig..
En als je niet weet hoe te macrameen, dan knoop je het gewoon...
 
 
Hier nog een foto met al mijn geknoopte flessen tot nog toe....
 


Op het Internet, op YouTube zijn er genoeg voorbeelden te vinden
hoe je dit kunt maken...
 
 
Er volgen vast nog wel meer flessen...
Het is wel verslavend, als je eraan begint...
 

Liefs Groetjes Lindevrouw
 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me