links boven

zondag 11 september 2011

Gehaakte kralen armband - Crochet Beaded Bracelet

Op het moment heb ik een passie om armbanden te haken..
Ik heb een paar  leuke parelmoer armbandjes
en een glazen armbandje gekocht
en ik ben begonnen om er omheen te haken
met dit als resultaat.....

NR. 1:Mijn allereerste armband gehaakt van wollige wol, 
in het midden 1 toertje katoen.
Er hangt onderop nog een leuk bedeltje

Met Paris Eskimo in zwart en beige en met haaknaald 4
haakte ik deze.....

NR. 2 :Heb ik gelijk al verkocht aan een enthousiaste dame

NR 3: Ik kreeg de smaak te pakken 
en kocht nog een paar armbandjes....
en bleef maar doorhaken.....

NR. 4    Let op, dat het armbandje elastisch is,
anders rekt het niet zo goed....

NR. 5  Het is heel leuk om ze te maken
en je kan het met ieder willekeurige armband doen...

Nr. 6

NR.7  Van een bedelarmbandje heb ik deze armband gemaakt...

 NR.8 Tot slot heb ik een armband gehaakt van Paris Drops katoen...

Nr. 9 ook van katoen

Wat zijn ze leuk om te maken!

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een geweldig idee op je blog gezet! Waarom heb ik dit zelf niet eerder bedacht? Tja, soms komen mooie dingen vanzelf naar boven borrelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou echt van uw armband !!!!!!
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn dat een leuke armbanden, een heelleuk idee

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel mooi geworden, je kan er alle kanten mee op!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh! They look great!!!! Number 7 is my personal favorit! ;-) Have a nice day! Greetings, Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig idee! Ze zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ik zou nr4 wel willen hebben! Echt zo CHANEL met die parels en het zwart wit. Echt heel leuk voor de winter! groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig idee!Al snap ik niet hoe je om de kralen heen haakt.Maar ik vind het grandioos!Gr.Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me