links boven

zondag 24 februari 2013

Granny Vest


Granny Vest
Op een sombere zondagmorgen kwam ik dit fantastische,
  kleurrijke Granny Vest tegen!
 Wat een inspiratie!

 Ik zag dit fantastische kledingstuk op Pinterest voorbij komen!
Kon het niet laten om hier even een post aan te wijden
Lijkt me echt heel gaaf om zo iets eens te maken!



Via deze link kan je nog meer foto's bewonderen
http://omakoppa.blogspot.fi/2013/02/rumankaunis-ruututakki.html 



De details, de kleuren.....
een simpele granny square als uitgangspunt....



Wat gaaf om zoiets echt zelf te maken...


Een hele fijne zondag!
Groetjes Lindevrouw!

40 opmerkingen:

  1. Geweldig hè ? Ik kwam er op FB ook al eentje tegen, vind het een prachtig ideetje, zeker eentje om te onthouden ...

    Joke heb je mijn bericht gelezen over de Baby Boots ...?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wauw wat mooi zoiets zou ik ook nog wel eens willen maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi hoor, lijkt mij alleen qua maatverhouding wel weer lastig om te haken (denk ik). Ik heb een patroon voor een trui gewoon met stokjes alleen sommige dingen snap ik niet, gewoon proberen denk ik :) Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohoooooooo dit is een schitterend vest zeg, love it ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn ding. Bedankt voor de foto's en de link. Ga ik zeker ooit uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat let je Joke? Hm... waarschijnlijk tijdgebrek :p
    Maar alleen naar kijken is ook al fijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmmm weer zoiets leuk, ik moet wel al 150 worden om al die dingen te maken die ik ergens voorbij zie komen en dan denk goh dat wil ik ook nog wel maken
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie, en vooral ook heel makkelijk haha
    zal het vanmiddag aan mn dochter laten zien.
    Zij is heel slank en kan dat wel hebben :-)

    fijne dag,
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. colour, joy, beauty: all in this very beautiful vest. Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou het op mijn leeftijd niet meer aandurven doen, maar ik vind hem prachtig, echt leuke kleuren en het model doet me denken aan Christel seyfarth. Echt heel leuk.
    Ik zet hem toch even onder mijn favorieten, voor het geval dat.....
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It is truly a work of art!! Thank you for sharin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had hem ook al gepind .... hij is geweldig!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Idd heel erg leuk!!
    Lijkt me een feest om zoiets te maken, vrolijke kleurtjes!!


    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very nice blog:):)

    Look my blog....http://kvacka-rajzaduso.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow!!! Wonderfull!!! I want this!!!
    Do you have a pattern? It is sooooo fantastic!!!

    Greetings
    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. no i have not a pattern! You have to look very well at the picture if you want to make it!

      Verwijderen
  16. ik ben er echt H E L E M A A L verliefd op!!!!!! in juli ga ik voor 5 weken naar mn mannetje in Vietnam en tussen het werken door moet ik wel wat te doen hebben als ik zit uit te puffen aan het meer .....en dit is het ideale werk!!!!!!!! al gaat er nog wel ff wat rekenwerk in zitten wat ik voor materiaal mee moet nemen maar ik heb nog even......ECHT WAANZINNIG HELAMAAL GEWELDIG SUPER GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig vest! Ik ben er aan begonnen, leuk om te doen, al is het wel even puzzelen om het goed te krijgen,maar het gaat me lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig vest! Ik ben er aan begonnen, leuk om te doen, al is het wel even puzzelen om het goed te krijgen,maar het gaat me lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige vest! Jammer dat er geen patroon van is :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ja hier zou ik heel graag het patroon van willen wat een mooi vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk vest, dat wordt mijn project voor dit jaar. Ben er gisteren mee begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk vest, dat wordt mijn project voor dit jaar. Ben er gisteren mee begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zou ik ook willen maken heb je het patroon? logan77@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ga vandaag beginnen met het vest heb 14 kleuren waar ik mee ga werken

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love this pattern so much and have noticed it allot on the web but am not able to get the pattern. Does anybody know where I can get the pattern?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Carina i found it :
      http://www.detodocrochet.com/2015/10/aprende-tejer-tu-abrigo-vintage-paso.html

      have fun

      Verwijderen
  26. Reacties
    1. Volg deze link en probeer het evt te vertalen met google translate http://www.detodocrochet.com/2015/10/aprende-tejer-tu-abrigo-vintage-paso.html

      Verwijderen
  27. Wie heeft er voor mij het Nederlandse patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Volg de links in het blogbericht, krijg je ook al een hoop informatie door al die foto´s

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me