links boven

woensdag 26 maart 2014

Haakpatronen voor Pasen

Haken voor Pasen!

Gevonden voor jullie!
Enkele leuke links van Haakpatronen voor Pasen:

Paaskippen


Paaskip, Paaskuiken, Paashaas,Paaseieren


Kippen Pannenlappen voor Pasen

Paashaasjes

Konijntjes haken

Eierwarmers haken

Haakpatroon Paasei

Paaskuikentje

Paaskuikentjes

Kip Kakel

Reuzen Paasei

Eier Mutsjes

Voor de engelstaligen onder ons
Easter Bunny

Paasnetjes haken

Op mijn blog vind je bovenin nog een pagina 
Pasen - haak en breipatronen
met nog meer links naar haakpatronen voor Pasen

Heel veel plezier ermee!
Haak ze!

Groetjes Lindevrouw

4 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit leuk zo allemaal bij elkaar! Word ik echt helemaal vrolijk van! Dank je wel Joke. Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!
    Grappig, de bovenste heb ik juist af en plaatste ik net op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke eierwarmers die konijntjes 😍. Heeft u daar het patroon van? De link doet het niet. Zou die graag maken voor Pasen voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me