links boven

maandag 24 maart 2014

Gehaakt Naaimachientje

Laatst, alweer een poosje geleden,
vroeg iemand me naar een  haakpatroon van een naaimachientje...
Ik dacht, die ben ik nog niet tegengekomen...
Kon toen de vraag niet beantwoorden...
Hoop op deze manier degene tegemoet te komen
met de link naar dit haakpatroon!


Tot mijn verrassing kwam ik dit prachtige haakpatroon 
tegen op
mijn eigen pagina 
Link naar je eigen Haakpatronen
en kwam vervolgens op het blog van Elfi-Jo
http://elfi-jo.blogspot.nl/2013/04/koninklijke-naaimachine.html
waar ik de beschrijving vond.

De orginele foto vond Elfi op Pinterest!



Heb je ook een leuk haakpatroon, wat je wilt delen,
kijk dan eens op de pagina bovenin mijn blog
LINK NAAR JE EIGEN HAAKPATRONEN
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/p/links-naar-andere-haakpatronen_25.html
Zou het leuk vinden als je ook meedoet!

5 opmerkingen:

  1. Love your sewing machine would I be able to get the directions in English willing to pay my granddaughter is 11 and loves to sew could you please email me thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk, maar ik kan niet zo goed haken, heeft u ook een breipatroon van dit mooi stukje haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me