links boven

dinsdag 29 maart 2022

Kroonluchter Felicia haken

 Kroonluchter Felicia


Dit keer haakte ik deze lamp met wat dikker katoen...

Natuurlijk wordt de lamp groter,

 dan de vorige lamp, die ik haakte...

Kijk even naar mijn vorige blogpost van Kroonluchter Felicia

https://lindevrouwsweb.blogspot.com/2021/10/kroonluchter-felicia.html 

 



De afmeting van deze lamp is 35 cm breed en 60 cm hoog

Je hebt maar 2 metalen ringen nodig van 35 cm en 20 cm

Ik haakte deze lamp met haaknaald nr. 5
 

Dit haakpatroon kan je bestellen door een email te sturen naar lindevrouw@gmail.com
Kijk voor mijn andere haakpatronen van lampen en kroonluchters op Lindevrouwswebshop


Veel Haakplezier!

Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me