links boven

zaterdag 30 oktober 2021

Kroonluchter Felicia

 Kroonluchter Felicia


Deze kroonluchter haakte ik met 2 bollen 
Alison May Medium cotton essentials
(100 % katoen) ( 100 gram = 150 mtr.)
van de Action en haaknaald nr. 4.5
Ik hield ruimschoots katoen over... 


De afmeting van de lamp is
30 cm breed en 50 cm hoog

Je hebt maar 2 metalen ringen nodig
van 30 cm en 13 cm (of 15 cm als je geen 13 cm kan vinden)


Het is een heel makkelijk haakpatroon,
ook voor de beginnende haakster
goed te doen...

Dus als je interesse hebt, stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com als je het haakpatroon wilt bestellen.
Het haakpatroon kost 3,99 euro



Een leuk en snel en prachtige gehaakte lamp voor in de woonkamer of slaapkamer of kinderkamer! 
Of gezellig buiten in je tuin, op je terras of balkon


Op Facebook zijn er 3 groepen van mij te vinden Lindevrouwsweb https://www.facebook.com/groups/lindevrouwsweb/ en
Wordt lid van deze Facebookgroepen en deel daar ook jouw gehaakte lamp!
 
 
Een heel fijn weekeind!
Groetjes Lindevrouw


 Hier nog een YouTube- filmpje:


1 opmerking:

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me