links boven

donderdag 17 augustus 2023

Kroonluchter Louise

 Kroonluchter Louise
 
Kroonluchter Louise haakte ik met 3 bollen Catania (SMC) katoen
(50 gram = 125 mtr.) en haaknaald nr. 3 
en 4 metalen ringen: 2 van 30 cm en 2 van 10 cm 
De hoogte van de lamp is 45 cm, de breedte 30 cm

 
Leuk om eens een kleinere versie te haken van deze kroonluchter...
 
 

Deze lamp haakte ik ook al eens eerder...
Kijk eens naar de volgende links hier op Lindevrouwsweb
Ik haakte kroonluchter Louise met acryl garen van de Action
en ik haakte kroonluchter Louise met jute garen van de Zeeman
 
 
 Wil je kroonluchter Louise ook haken?
Stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com 
als je het haakpatroon wilt bestellen!

Het is een kooppatroon en kost 3,99 euro
 

Veel Haakplezier!
Liefs van Lindevrouw



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me