links boven

zondag 7 februari 2021

Kroonluchter Louise

 Kroonluchter Louise


Deze lamp haakte ik al even geleden, toen de blaadjes aan de boom nog groen waren...
Het haakpatroon moest ik nog steeds uitschrijven en ik schoof het steeds op de lange baan...
Op deze koude, gure winterse dag heb ik het eindelijk maar eens afgemaakt...


Deze lamp haakte ik met 1 bol
 (200 gram  = 350 mtr.)
Cake Swirlz 
(100 % acryl) van de Action
en haaknaald nr. 5


Voor deze lamp gebruikte ik 4 metalen ringen
 van 15 cm, 40 cm, 40 cm, 10 cm
Deze metalen ringen zijn online ook te koop...


Wil je lamp Louise ook haken?
Stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com 
als je het haakpatroon wilt bestellen!
Het is een kooppatroon en kost 3,99 euro


Heel veel Haak en Sneeuw plezier!

 Liefs Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me