links boven

maandag 9 januari 2012

Wool Eater Cal 2012

Ook ik heb me laten verleiden om al mijn wol restanten in dit project te stoppen!!!
Heb eerst het patroon even uitgeprobeerd....
daarna heb ik me aangemeld...
En ik kan je vertellen , het is heel verslavend......


Het is de bedoeling elke week een aantal toeren te haken....

Dit is het plan:

Aanstaande woensdag 11 januari 2012 is de start van dit project!
Je kan je nog aanmelden om mee te doen om een prachtige deken te haken!

En dit is het patroon:

En hier nog een ander Oblong Wool Eater Blanket Pattern http://sarahlondon.files.wordpress.com/2012/01/oblong-wool-eater-blanket.pdf

5 opmerkingen:

  1. oooo,dat ziet er wel erg leuk uit
    ik heb de patroontjes opgeslagen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk patroon. Ik heb net een dekentje voor baby gemaakt met dit patroon. Ja, niet precies hetzelfde, maar het lijkt een beetje op...

    http://drucikidory.blogspot.com/2012/01/kocyk-arlekin-33.html

    Groeten,

    Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam heel toevallig op je blog door de wooleater. Heb me ook aangemeld al moet ik het patroon nog even uitvogelen.Ik ben sinds kort weer helemaal verslingerd aan het haken en ben druk bezig met granny squares. Je maakt mooie dingen en ik blijf je zeker volgen :)

    gr Alette
    www.letscandy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las het daarnet ja! Leuk project op zich, maar ik gebruik al mijn wolrestjes om granny dekens te haken voor: http://kyoyukyoyu.blogspot.com/ (voor slachtoffers van de tsunami in Japan).
    Ik ben wel héél benieuwd naar de voortgang, dus wel foto's maken van je groeiende wolvreter hè!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me