links boven

woensdag 1 juli 2020

Spiraal Schelp Haken

Mijn Gehaakte Schelp
"De Wulk"



Gehaakt met 1 bol Katoen 100%
Alisone May Medium Cotton Essentials
a 100 gram  (=150 mtr.)
van de Action en haaknaald nr. 5


De gehaakte ketting langs de randen van
 de schelp heb ik met haaknaald 4 gehaakt, 
zodat je deze ketting wat strakker kan haken
 om de bolvorming van de schelp te accentueren...


Het Haakpatroon vond ik via een Youtube filmpje


Voor de Nederlandse beschrijving van de spiraal schelp 
ga je naar de facebookgroep
Yvonne's Gratis Haakpatroontjes 
en wordt lid en kijk dan bij de bestanden...




Veel Haakplezier!
groetjes Lindevrouw

8 opmerkingen:

  1. geweldig die schelp, ga ik proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, is er ook een geschreven patroon van deze schelp?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jazeker als je lid wordt van facebookgroep Yvonne s gratis haakpatroontjes staat het bij haar bestanden en anders het youtube filmpje in het nederlands spiraal schelp haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wacht al een paar dagen om lid te worden bij Yvonne blanken maar wordt niet op gereageerd. Zo jammer wilde ook graag het geschreven patroon. ☹

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Joke heb er 3 gehaakt met ice-yarn bedankt voor het patroon, groetjes vanuit La Palma 🐚🐚🐚

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lindevrouw,

    Ik ben al lid van uw Facebook-pagina maar ik kan het bestand voor schelp niet vinden. Staat hij er nog op of is hij er misschien afgehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volg de link op dit blog en wordt lid van de facebookgroep en kijk dan bij de bestanden en anders volg het youtube filmpje even okay groetjes Joke

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me