links boven

woensdag 24 juni 2020

Kroonluchter Alexander

Kroonluchter Alexander


Kroonluchter Alexandra heb ik gehaakt van een dik soort touw,
 wat ik nog had liggen (zie foto) en haaknaald 10 


Het was wat lastiger haken dan het jute garen, 
waar ik ook al een paar lampen mee gehaakt had...


  De hoogte is 45 cm en de breedte is 40 cm
Ik gebruikte voor Kroonluchter Alexandra
3 metalen ringen van 40 cm en 20 cm en 15 cm...
  

Het touw heeft wel een robuuste uitstraling,
wat wel weer erg leuk is...


Kroonluchter Alexandra had ik al eens met ander garen gehaakt, zie vorige blogpost...
Je kan natuurlijk elk soort garen gebruiken. 
Ik raad wel aan voor deze lamp een dik soort garen te kiezen,anders wordt hij erg klein 
en dan heb je een andere maat ring nodig....
Het is erg leuk om haar in de woonkamer te hangen met een elektriciteitssnoer met vitting en ledlamp erin
 (zie foto hieronder)...
Zowel de lamp en het snoer hang je dan aan een
plavondhaak in de buurt van een stopcontact....


Wil je haar ook haken, dan kan je het Haakpatroon
bestellen door een email te sturen naar lindevrouw@gmail.com
Het is wel een kooppatroon en kost 3,99 euro... 

Fijne week!
liefs groetjes Lindevrouw





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me