links boven

dinsdag 16 maart 2021

Sweet Cherry Moments

Sweet Cherry Moments 


De trui is een ontwerp van Essy´s Haak Design 
oftewel Esther Meyer
Te vinden op de Facebookgroep 
Essy´s Haak Design



Ik haakte deze trui met Royal acryl garen
 van de Zeeman en haaknaald nr. 5


Er zitten 9 bollen van 100 gram (= 241  mtr.)
in deze trui...



Ik volgde maat 40-42,
 i.p.v. 3 stokjes tussen het kersenpatroon
 van 6 steken
 haakte ik dus 4 stokjes...


Bij het armsgat haakte ik 
de 12 of 14 steken extra niet,
want mijn trui ging veel te wijd uit staan.
Ik haakte voor de mouw dus 3x het
 kersenpatroon i.p.v. 4x
Bij elke kleurovergang van de mouw
minderde ik, eerst
 3 stokjes ertussen, toen 2 stokjes ertussen... 


Esther heeft meerdere leuke 
truien ontworpen...
De haakpatronen van deze mooie truien zijn te bestellen bij Sieradenenzo 



Liefs van Lindevrouw

2 opmerkingen:

  1. Leuk Joke, staat je heel goed! De kleuren combineren ook erg leuk sanen én met jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Хорошо подобраны цветв.👍

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me