links boven

vrijdag 17 december 2021

Lamp Lola haken

 Lamp Lola


Lamp LOLA lijkt een beetje op lamp Sara. 
  Ik heb dezelfde steek gebruikt, maar nu ff wat anders.
Voor deze lamp gebruikte ik reliëfstokje voorlangs 
en reliefstokje  achterlangs 
 De lamp bestaat uit 4 gedeeltes 
Lamp Lola is 60 cm hoog en 40 cm breed
 

 Op Youtube zijn er genoeg filmpjes te vinden om reliëfstokjes 
voorlangs en reliëfstokjes achterlangs te haken… https://www.youtube.com/watch?v=tQq6LvZjg44
 

Ik haakte deze lamp met 8 bollen Paris Drops 
 (50 gram = 75 mtr.)en haaknaald 5 
Voor deze lamp heb je 5 metalen ringen nodig van:
 15 cm, 20 cm, 10 cm en 2 ringen van 40 cm
 

Wil je deze lamp ook eens haken, stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com met vermelding van Lamp Lola
Alle haakpatronen van mijn lampen zijn ook te bestellen via Etsy  https://www.etsy.com/nl/shop/Lindevrouw

Het haakpatroon kost 4,99 euro


Ook deze lamp kan je nog langer haken met een 5e gedeelte,
dan heb je nog een extra ring nodig van 5 cm
 

Deze staat ook beschreven in het haakpatroon...
 

 Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat...


Fijn Weekeind
met veel Haakplezier!

Groetjes Lindevrouw


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me