links boven

maandag 27 mei 2024

Cluster Tas Haken

 Cluster tas haken
 
 
Naar aanleiding van een YouTube filmpje van Crochet by Claire
haakte ik de een na de andere tas ....
Deze cluster steek is heel makkelijk te haken....
 


 
 
Eerst een kleine variant en toen een grotere exemplaar...
 
 
en er volgde nog meer tassen...
de volgende is speciaal voor gehaakt voor mijn dochter...
 


en nog een kleintje voor mijn kleindochter...

 
Zulke leuke tassen om te haken....
Door de verschillende kleurtjes wordt het telkens weer een andere tas...
 

De tassen haakte ik met haaknaald nr. 5 en met een dubbele acryl draad....
Het geschreven haakpatroon is in het engels op de site te vinden van Crochet with Claire
 

 
 
Je kan ook dit YouTube filmpje volgen hier boven om deze tas te haken....

 
 
Veel Haakplezier!
 Liefs Lindevrouw 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me