links boven

zaterdag 9 februari 2013

Gehaakte portemonnaie

Op het blog van Hip Haakwerk
zijn zulke leuke gehaakte portemonnaies te bewonderen,
daar moet je echt even rondneuzen
Je kan ze ook bestellen, als je ze zelf niet wil maken...
Leuk om te maken!


Op mijn blog vind je ook een patroontje
Ik heb het niet zo mooi afgewerkt, de laatste toer 
met vasten er omheen, kan je beter 
achterwege laten en met Catania katoen worden
 ze veel mooier en met borduurgaren vastmaken 
aan de beugel veel netter!
En met een applicatie erop worden ze
helemaal super leuk! 

O ja helemaal vergeten!
 Op het blog van Hanneke
van Ateljee de Kraal vind je nog een hele mooie 
nederlandse beschrijving van zo´n leuke portemonnaie
http://ateljee-dekraal.blogspot.nl/2013/02/portemonee.html 

Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. your purses are really very nice. Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have enjoyed reading your blog the last few days! You make such pretty things. I joined Our Crochet World board for February. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt helemaal super!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zijn ze. Groetjes Janny
    Doe je ook mee aan mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al langere tijd ben ik zo af en toe op dit blog te vinden. Maar nu officieel! Dank je wel voor de vele linken en ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me