links boven

donderdag 22 oktober 2015

Granietsteek Omslagdoek

OMSLAGDOEK

Ook ik wilde hem even uitproberen,
een Omslagdoek haken in de Granietsteek


Met haaknaald 8 en de wol van de Zeeman
Marl Wool 50% wol en 50% Acryl
100 gram met een looplengte van 100 meter


Het Haakpatroon van deze Omslagdoek
in de Granietsteek vind je bij ByHenja


De Granietsteek is een heerlijke steek om te haken!
Erg leuke steek, die je  voor meerdere projecten goed kan gebruiken!


Haakschema omslagdoek


Ook raad ik je aan eens bij Claire te kijken, die haakte
3 bijzondere Omslagdoeken ook in de Granietsteek in verschillende leuke hippe kleuren!
Op haar blog vind je een pdf bestand van dit haakpatroon!
Zo leuk om deze ook te haken,
 misschien waag ik mij eraan om binnenkort 
deze ook te haken!


Echtstudio schreef pasgeleden ook een leuk blogbericht.
Volg ook deze link http://www.echtstudio.nl/blog/2015/08/de-granietsteek-perfect-voor-omslagdoeken.html
Deze kleurencombinatie vond ik ook erg mooi!


En als je er niet uitkomt!
Kijk dan naar dit Nederlandse Youtubefilmpje
 van Vonnes Creaties
Haaktutorial Granietsteek in een driehoek



Hier nog een filmpje van mijn Granietsteeksjaal...



Veel Haakplezier deze week!
groetjes Lindevrouw

3 opmerkingen:

  1. Het is een mooie steek voor een heerlijke warme omslagdoek!
    Bedankt voor alle linkjes. Ik ga binnenkort een poncho maken met deze steek.
    groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, mooie kleur ook.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie omslagdoek en vooral die kleur! Hoeveel bollen had je nodig?

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me