links boven

zondag 8 november 2015

Haakcafe de Turf 3-jarig Jubileum

3- Jarig Jubileum van ons Haakcafe de Turf

Een beetje laat, maar toch wilde ik jullie nog vertellen, 
dat we het laatste Haakcafe 
op donderdag 8 oktober ons 3-jarig Jubileum
hebben gevierd met een kleine traktatie!


Natuurlijk hoort hier een groepsfoto van de dames van ons Haakcafe de Turf!
We hebben een gezellige enthousiaste groep dames, die regelmatig ons haakcafe bezoeken!


Wisten jullie dat donderdag 4 oktober 2012 ons eerste Haakcafe was!
En dat was ook hier in de Turf! 
Zie mijn blogbericht van het eerste haakcafe
Wat zijn we blij met deze locatie!
Bij deze een dikke pluim voor de gastvrijheid van De Turf!


Hier enkele projecten van de dames van ons haakcafe...


Er wordt wat afgehaakt.....


Zoveel leuke projecten....


Het blijft gezellig hier in de Turf


Aankomende donderdag 12 november 2015
is het volgend Haakcafe van 18.30 tot 21.00
in Grand Cafe De Turf
Gedempte Turfhaven 19
in Hoorn
Er zijn geen kosten aan verbonden,
alleen minimaal 2 consumpties


Iedereen uit de omgeving van Hoorn en Omstreken,
die haken leuk vindt, is van Harte Welkom!


Elke 2e donderdag van de maand is er dus
Haakcafe in de Turf


Aanstaande donderdag is het weer zover,
dus allemaal weer komen!
Neem al je haakwerk mee van de afgelopen tijd
Leuk om met elkaar te delen
en elkaar weer te inspireren!
Ik heb er in ieder geval weer zin in!

Groetjes en Totziens in De Turf
Lindevrouw

3 opmerkingen:

  1. Que delícia de encontro.
    Lindos crochês.
    Parabéns a todas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Que emocionante manera de compartir!! sueño con llegar a una reunion asi en Holanda. un abrazo a todas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit. Helaas woon ik veel te ver weg dus geniet ik maar van de foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me