links boven

dinsdag 28 februari 2017

KNIT&KNOT Brabantse Brei-en Haakdagen

Binnenkort is het weer zover!

De Knit&Knot 
Brabantse Brei- en Haakdagen
de 3e editie
van 17- 18 -19 maart 2017
in de Koepelhal
direct achter het Centraal Station
in Tilburg

Het Thema is Cultuur & Creativiteit

Komen jullie ook naar dit leuke evenement?
Dit keer ben ik er ook aan de Bloggers/Vloggerstafel
te vinden op Zaterdag 18 maart 2017 vanaf 12.00
Mijn laatst gemaakte vloerkleed neem ik mee!
Ook nog andere gehaakte vloerkleden neem ik mee
en laat ik zien hoe ik die haak!

Weet je, wat nu zo leuk is?
 Ik mag hier op Lindevrouwsweb
2 x 2 VRIJKAARTEN WEGGEVEN voor 
de leukste en gezelligste 
Brei-en Haakbeurs
van Brabant!!! 

Dus 2 personen maak ik dan blij, dan kan je ook samen met een vriendin naar toe.


Het enige wat je daar voor hoeft te doen is een
leuke reactie hier onder dit blogbericht achter te laten!

Over 1 week, om precies te zijn op 
dinsdagavond 7 maart 2017,
verloot ik 2 entreekaartjes
aan degene, die hier op dit blogbericht 
een reactie hebben achter gelaten!

Liefs Groetjes Lindevrouw

14 opmerkingen:

  1. Oh Joke wat zou het leuk zijn om je te ontmoeten. Ik ben een jaar geleden bij de 1e editie geweest en het is een geweldige beurs. Hopelijk win ik een kaartje om er deze keer ook weer bij te kunnen zijn. En dan ga ik dus op 18 maart, als jij er ook bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker naar de buers en wel op zaterdag 18 maart. Zou te gek zijn om kaartjes te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Joke,
    Wat geweldig , ik volg je blog al jaren alleen ben ik niet zo een prater;) Kijken en genieten van het hoe en wat jij doet. Ook sta je sinds ik haak in mijn zijkant met link hier naartoe.
    Doe ik natuurlijk alleen bij interessante blogs ;)
    Hoorn heb je mij ook al enig maal gezien alleen is het niet echt om de hoek voor mij .
    Lijkt mij dan ook erg leuk je weer te zien en te leren hoe jij een kleed haakt .

    Liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke.
    Het is de eerste keer dat ik deze beurs bezoek dus ik ben zeer benieuwd. Wat leuk dat jij er ook bent. Kom zeker bij je kijken. Groetjes Mapy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn lieve haakvriendin en ik hebben al meerdere pogingen ondernomen om naar een beurs te gaan met haak en brei dingen, echter tot 3 keer toe waren we onverwachts erg ziek. Nu hopen we toch echt een keer dat het wel gaat lukken. Treinkaartjes hebben we al gekocht..... we kijken er zo naar uit die zaterdag te gaan. Groetjes, Maria P's lijkt me ook leuk je te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zou helemaal te gek zijn als 2 vrijkaartjes zou krijgen.
    Ik ben verslaaft aan haken en ik ben nog nooit naar zo'n beurs geweest. Ik kom zeker bij je kijken.

    Groetjes Vanessa van Santen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,

    Ik ben er nog nooit geweest maar heb plannen om nu te gaan, zeker om dat het voor ons goed aan te rijden is, en dat is helaas niet met alle beurzen zo....
    Dus bij deze doe ik graag mee aan de verloting.

    Hartelijke groet Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow.. ben vorig jaar voor het eerst geweest naar dit wolhalla!
    wat zou het leuk zijn om dit jaar weer te gaan met mijn vriendin en je dan te ontmoeten!
    dus ik waag een kansje!
    heb zelden zo'n mooie beurs met zoveel verschillende kwaliteiten garen gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat zou een heerlijk uitje zijn tussen het inpakken en verhuizing door.
    Samen met mijn moeder, die wolletjes en haken en breien ook heerlijk vindt.
    In november zijn we ook geweest en hebben toen genoten van een dagje samen voelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke,
    Oh wauw, wat lijkt me dat gaaf. Ik ben er de vorige keer niet geweest, maar heb zoveel mooie dingen gezien toen. Het lijkt me heerlijk om naar Tilburg te gaan samen met mijn moeder. Zij houdt van breien en ik van haken. 7 maart maak je de winnaar bekend. Dat is mijn verjaardag. Dus dit zou het mooiste verjaardagscadeau zijn wat ik zou kunnen krijgen. Ik hoop dat je mij blij gaat maken met deze mooie prijs :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke actie. Het lijkt.me erg leuk om te gaan met mijn dochter. Ik ben verslaafd aan haken en breien. Ik krijg straks een kleinkind. Ik volg jou ook want je maakt prachtige dingen voor Mooi. In elk geval veel succes en misschien totot ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zoveel gebreid en gehaakt vroeger en wil dolgraag weer beginnen. Het zou leuk zijn om op deze dagen inspiratie op te doen. Groetjes, Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke actie. Ik ga voor de derde keer maar mijn dochter van 23 gaat ook mee. Ze wil graag leren haken. Ze kan daar lekker voelen en inspiratie opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een bolletje voor de knit,
    een tip voor de moeilijke knot,
    2 vrijkaartjes voor de beurs "Brabantse brei- en haakdagen"?
    Of ik deze wil winnen, dat hoef je mij niet te vragen.
    TUURLIJK wil ik graag naar deze beurs met ons mam,
    hoe fijn zou dit zijn", als ik dit nog met haar doen kan.
    17-19 maart staat in onze agenda's afgeblokt voor deze leuke happening,
    er bij willen zijn, is voor ons een zeker ding!! :D

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me